torstai 15. elokuuta 2019

Debbie - Komilfo Elizbeth Franchi

Olen Debbie (tamperelaisittain Teppi).  Nimeni olen saanut Debbie Harryn mukaan. Olen iloinen, siloinen ja noin kuusi kiloinen. Olen älykkö ja kiinnostunut kaikesta, huomaan kaiken ja kuulen miltei kaiken, jos katson sen tarpeeksi tärkeäksi (joskus korvat koristeena). 

Olen auringonpalvoja ja sauna on eräs lempipaikoistani. 

Minulla on iso kasa pehmoleluja, joita vien palvelusväelle, jotta leikkivät kanssani. 

Minut on luotu juoksemaan, ja lujaa. Mieluusti juoksisin pupujen perässä mutta emäntä ei päästä irti ???? Kummallista. 



Mökillä hiiret eivät tule kukkoilemaan vaan ne saa oitis matkaliput sateenkaarisillalle.

Emäntä sanoo, että olen paras hankinta ja olen kuulemma super tärkeä. Minulle on laitettu tyyny ikkunalla olevalle pöydälle, josta katselen maailman menoa yhtä uteliaana kuin Salkkareiden Ulla Taalasmaa.